Naar jouw eigen meetlat

Hoe bepaal jij welke kennis en kunde je nodig hebt in welke functie en op welk niveau? En hoe maak jij je vakmanschap zichtbaar voor werkgevers en opdrachtgevers, zodat je de waardering en de beloning krijgt die je verdient?

Wat heb jij daarvoor in huis?
Volgens CommTop hebben professionals in de communicatiebranche als taak dat informatie begrijpelijk, waarheidsgetrouw, feitelijk, verifieerbaar en tijdig is. [1]

  • Hoe verzamel jij nieuwsfeiten over recente gebeurtenissen van algemeen belang? Hoe onderzoek of analyseer jij deze feiten, hoe publiceer jij daarover in een actueel (nieuws)medium? [2]
  • Hoe bepaal jij welke kennis en kunde je nodig hebt in welke functie en op welk niveau?
  • En hoe maak jij je vakmanschap zichtbaar voor werkgevers en opdrachtgevers, zodat je de waardering en de beloning krijgt die je verdient?

De CommTop meetlat toont aan wat jij in een ‘Leven Lang Ontwikkelen’ hebt opgestoken en zorgt dat jij ‘duurzaam inzetbaar’ bent en blijft!

 

[1]Ben Warner (2012) aanvullend op de Code van Athene[3], een internationale ethische code opgesteld door de International Public Relations Associations (IPRA) in 1965.

[2]  Code van Bordeaux, voorschrift voor journalisten opgesteld in 1954 door de internationale Federatie voor journalisten deze code aan op een congres in Bordeaux.